Rabu, 20 Juni 2018

Trots showcase foto's vol met acne, deze vrouw verandering perceptie van mooi

http://smartdetoxsynergybandung.com/tag/joint-formula-synergy/

Trots showcase foto's vol met acne, deze vrouw verandering perceptie van mooi

 

Acne is vaak een probleem voor vrouwen. Dus niet een paar vrouwen ervaren zelfvertrouwen als gevolg van een acne-crisis die in het gezicht ontstaat. Maar niet met deze Maleisische vrouw die erop vertrouwt dat hij foto's van hem op social media uploadt ondanks zijn gezicht vol met acne. De figuur van een vrouw genaamd Charisa Debully Francis is zo viraal en steelt de aandacht van netizens. De reden, dit 18-jarige meisje, heeft de perceptie en het zicht van jonge mensen in Maleisië beïnvloed met het positieve dat de schoonheid meer is dan alleen een fysiek uiterlijk sa sa.Mahasiswi muziek majors in het Sabah Institute of Art is een heleboel foto's zichzelf laten zien zonder make-up, en laat acne littekens voor iedereen te zien. Maar zoals de meeste jonge mensen heeft Charisa ook momenten waarop haar zelfrespect afneemt, vooral als het gaat om meningen van andere mensen.

 

Soms als ik in het openbaar uitga, komen er vreemden naar me toe en beginnen ze op mijn gezicht te reageren. Ze vroegen me dingen als 'waarom zie je hier geen arts over'. En ik heb alle behandelingen gehad om van acne en littekens af te komen, vertelde Charisa aan mStar.

 

Het is erg pijnlijk voor Charisa wanneer mensen die vraag stellen en lachen om haar uiterlijk. Charisa probeerde echter ook begrip en uitleg te geven over de oorzaak van acne op zijn gezicht. Misschien begrijpen ze niet dat er acne kan verschijnen vanwege andere factoren die je niet onder controle hebt, zoals hormonale onbalans en genetische factoren, legde Charisa uit.

 

De vrouw die uit Kota Kinabalu kwam, kreeg te horen dat haar acne begon te verschijnen toen ze zich op het examen voorbereidde om naar de universiteit te gaan. In feite kan hij ook weer meer stressvol worden als zijn vrienden een verandering in uiterlijk waarnamen. Charisa probeerde medicijnen te nemen om haar acne te helpen herstellen, maar toen ontstonden zelfs enkele bijwerkingen. Na een week stopte ik met het nemen van voorgeschreven medicatie omdat het me liet braken. Wie is niet depressief als hij met problemen als deze wordt geconfronteerd? Daarom adviseer ik altijd mensen hetzelfde als ik om altijd je relatie met God te versterken om door deze moeilijke tijden heen te komen, legde Charisa uit

 

Vrouwen met 20 duizend volgers op Instagram delen positieve waarden bij jonge mensen die hetzelfde met hem hebben meegemaakt. Iedereen leren dat er een leven is dat zinvoller en interessanter is dan conventioneel. (agm / agm)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar