Sabtu, 23 Juni 2018

Wanneer kankerpatiënten Pruik en Dinyinyiri 'Watch Her Hair Fall' dragen

http://lingshenyao.xyz/ini-dia-cara-mengatasi-tumor-kista-metode-ling-shen-yao/

Wanneer kankerpatiënten Pruik en Dinyinyiri 'Watch Her Hair Fall' dragen

 

Cindy Audina (20) werd tegelijkertijd gediagnosticeerd met twee soorten kanker: leukemie en lymfeklierkanker. In die tijd was hij nog steeds 9 jaar oud. Verschillende soorten medicijnen die in het lichaam terechtkomen, Cindy, zorgden ervoor dat hij enkele bijwerkingen ervoer, waaronder haaruitval en kaalheid. Blijvende school, Cindy onthulde ook dat hij werd gedwongen om een ​​pruik aka wig te gebruiken

Wanneer ik wil herstellen, vroeg ik de dokter, kan ik niet meer naar school gaan? Hij zei dat het belangrijkste niet te moe is. Ik draag een hoed, draag een pruik, draag ook een masker. Dat ik Diledekin, "zei Cindy, met in het geval van de lancering van zijn boek," My Name Central Miracles ", Graha Niaga Thamrin Building, Jakarta, dinsdag (4/7/2017).

Cindy versus kanker sinds de leeftijd van 9 jaar Foto: Ajeng Anastasia Kinanti Lees ook: Onthouding Overgave! Cindy Audina's verhaal tegen twee kanker op de leeftijd van 9 jaar Cindy vertelt, niet een paar broers en zussen en vrienden spotten met de wig die ze gebruikt. De meesten noemen 'pas op voor haar pruiken vallen' of 'kijk hoe haar haar valt'. Nog steeds op de lagere school, zei Cindy dat soort dingen haar soms verdrietig maken

Ik ga huilen, ja dus ja. Maar ik kan het mijn moeder niet eens vertellen, want later zou ik niet eens op school zijn ", voegde de eigenaar van het meisje Instagram toe @ audicindy_ini. Mesa moet een aantal maanden intensief behandeld worden in het ziekenhuis vanwege ziekte en coma , Cindy toegegeven zijn wens om te blijven leren nog steeds hoog. Han ville bevise bij det å være kreft ikke er en barriere voor ä holde excel i akademisk. Volgens hem, kanker diidapnya 'alleen' aanvallen het bloed en niet de hersenen. Derfor kan han fortsatt lære og nå i skole ganske godt. "" Studeerde af van de lagere school, zoals gewoonlijk ging naar de middelbare school en de middelbare school. Ik ben hersteld maar heb nog steeds een baan. Mijn worsteling is niet alleen wanneer het nog steeds kanker is, maar ook vandaag. Ik wil de mythen doorbreken die kankerpatiënten vinden dat ze niet kunnen werken, niet kunnen trouwen. Kan waarom, waarom niet? "Hij zei stevig. In zijn boek vertelt Cindy de verschillende worstelingen die tot nu toe zijn overgegaan tot genezen verklaard van kanker. Cindy wil nog steeds vechten tegen de geest van genezing voor andere kankerbestrijders, vooral kinderen. "" Via dit boek wil ik laten zien dat we allemaal hetzelfde zijn, we kunnen herstellen. Niets hoeft te worden onderscheiden van de overlevenden van kanker, "" Cindy's boodschap. Lees ook: End of Bowel Cancer Patient Battle: voltooi 24 marathons in 2 jaar

(ajg / up)

Tidak ada komentar:

Posting Komentar